<$BlogRSDUrl$>

13.6.06

Af hjertet tak!!!
... for alle kommentarer, mails, breve, telefonopkald, besøg, blomster, hjælpende hænder m.m.
I drømmer ikke om, hvor meget det betyder for mig!
Jeg har pakket - jeg er klar til at køre til Vejle - og jeg er så fattet, som man nu engang kan være i min situation. (Læs: Jeg er ved at dø af skræk!!!!!!)
Min veninde Bettina kom forbi med "Michael Laudrups Tænder", som jeg har fået besked på at læse i, når jeg synes det hele ser sortest ud.
Jeg har smugkigget de første par sider - og hun har ganske ret - den er hylehamrende morsom!:-)
Med den i tasken, skal jeg nok klare det!!!
Jeg vender forhåbentligt tilbage med sidste nyt på fredag.
Hyg Jer så længe!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?