<$BlogRSDUrl$>

17.6.06

Alt vel - so far!:-)
Jeg er hjemme igen - for en stund - og jeg har det OK!
Operationen forløb fint - nu venter jeg så på "dommen". Skal jeg have kemo + stråling eller kun stråling??? That's the question!
Hjemme ventede en overraskelse - hele 6 store flotte agurker i drivhuset!:-)
De blev spist, inden jeg nåede at tage billeder!

Jeg har ellers fået forbud mod havearbejde på grund af, at lægen var nødt til at tage alle mine lynfeknuder. Jeg må ikke få rifter, hudafskrabninger eller anden form for infektion! Det er dog OK at gå i haven med lange ærmer og handsker - så det må jeg bare finde mig i. Og så står der i papirerne, at jeg skal have grillhandsker på, når jeg laver mad - for ikke at brænde mig! Ja, right!!! Det kan man da ikke arbejde med! Jeg må bare lære at passe på så!!

I morgen vil jeg prøve at vise billeder af alle mine flotte buketter - dem er I nemlig nødt til at se. Det ligner nærmest en hel blomsterbutik her!:-)

Det kribler i fingrene for at få fat i strikketøjet. Jeg er SÅ tæt på at have min vinrøde bomuldsbluse med hulmønster færdig - og vejret er perfekt til den lige nu.
Men jeg må IKKE strikke endnu på grund af hævelsen i min skulder og arm!:-(
Jeg kan nok ikke dy mig for at prøve bare lige lidt i morgen, tror jeg.
Det er også synd for min familie med sådan et strikkeforbud - jeg bliver komplet hysterisk af al denne uforetagsomhed!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?