<$BlogRSDUrl$>

18.6.06

Billeder fra Mølholm!
Hvis jeg havde råd, ville jeg ALDRIG nogensinde indlægges andre steder end her!!
Dette hospitalsophold vil gå over i historien i vores familie. Magen til service skal man da godt nok lede længe efter!:-)
Nå, men det var de buketter, jeg snakkede om i går!
Disse ventede på mig, da jeg kom:

Og denne, da jeg vågnede efter narkosen:

De var skønne - og TUSINDE TAK endnu en gang!:-)

Og her kommer så lidt billeder fra Mølholm:



Det er altså kalvemørbrad, vi får serveret!!!

I dag har jeg IKKE strikket - kun rettet en fejl i mit strikketøj. FNIS....
Men det duer altså slet ikke - så jeg må nok hellere lade være!:-(
Jeg har en del smerter i min arm og skulder - og humøret har været længere nede end normalt. JEG GIDER SGU IKKE VÆRE SYG!!!!!
Undskyld - det går snart over! Jeg skulle bare lige have luft!:-)
Jeg kan heller ikke skrive på computeren med min højre hånd. Så hvad pokker skal jeg dog få tiden til at gå med? Man er altså ret så handicappet, når det er ens gode arm, der er sat ud af drift!!!
Jeg vender tilbage!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?