<$BlogRSDUrl$>

30.6.06

Nu havde jeg lige glædet mig!!!:-(
... til at se Tour de France fra min plads i lænestolen med højre arm liggende på en pude over hjertehøjde!
Og hvad sker der så? Min helt over dem alle Ivan Basso bliver mistænkt for doping og bliver smidt ud af løbet - og det før de overhovedet er kommet i gang.
DET ER BARE SÅ FLABET, er det!!!
Og det er IKKE en trøst, at alle de andre mistænkte også bliver smidt ud!
For hvor bliver spændingen så af? Ja, kyllingen bliver sikkert vinder af bjergtrøjen igen - som ventet - men det er da ligegyldigt om en eller anden noksagt bliver samlet vinder af Touren - på afbud!:-(
ØV - hvor er det bare surt!!!!!!
Og jeg kan ikke engang strikke mig ud af misstemningen - for de 10 min. om dagen, jeg er blevet bevilget, trøster altså ikke ret meget!:-)
ØV!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?