<$BlogRSDUrl$>

8.6.06

Så faldt bomben!!!
På onsdag skal jeg indlægges her - og opereres for brystkræft!
Jeg er netop kommet hjem fra Vejle fra de indledende undersøgelser - og sidder her med hovedet fuld af diverse mere eller mindre behagelige oplysninger.
Det, der slog mig mest ud, var at jeg allerede i dag fik at vide, at jeg skal til strålebehandling i Århus hver dag i 5 uger!!!!
Det var bare for meget!:-(
Og jeg, der troede, at jeg havde forberedt mig så godt - og tænkt alting igennem.
Men nej - det var jeg slet ikke parat til at få at vide i dag!:-(
Men min kære "unger" har nu lagt en plan - så jeg kan bo i min datters lejlighed en måned før, hun ellers skulle flytte ind. Herligt!:-)
Så klarer jeg også det!!!
Jeg er nu blevet fuldtidssygemeldt - og må overlade mit elskede firma til "personalet"! DET er altså underligt sådan at give sit barn fra sig!:-)
Men jeg håber inderligt, at det hele kommer til at køre på bedste vis.

Jeg skal nok prøve at få blogget lidt indimellem - men lige nu trænger jeg bare til at få den pokkers operation overstået!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?