<$BlogRSDUrl$>

3.7.06

Det kribler i fingrene!:-)
Ja, det vil sige - det er jo kun på venstre hånd - den højre er stadig noget vissen!!!
Men altså - disse skønne bøger landede her i entréen i morges:

Ren inspiration - men også lidt tortur, når jeg nu slet ikke kan komme i gang med pindene!:-)
Det ser forresten rigtigt sjovt ud, når jeg prøver at strikke bare en lille smule.
Jeg kan godt holde strikkepinden i højre hånd, men jeg kan ikke gøre noget med den. (Armen er næsten helt følelsesløs!) Og jeg kan jo derfor ikke trække maskerne til. Det må jeg så gøre bagefter med en ekstra pind i venstre hånd. Men jeg VIL strikke, så det bliver til nogle få omgange/pinde om dagen. Lidt har vel også ret!:-)
Nogle har foreslået mig at sy i stedet for - men det kan jeg slet, slet ikke!
Der er absolut ingen kræfter i min højre arm, så det duer simpelthen ikke spor!!
Nu vil jeg savle videre over mine nye bøger!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?