<$BlogRSDUrl$>

22.7.06

Jeg kan ikke vente længere!!!
På at disse her knopper springer ud:

De er lige så store som 5 kroner - og tilhører planten Hoya Imperialis, som jeg byttede mig til hos Christa sidste år. Knopperne har været flere måneder undervejs - og ser nu endeligt ud til at være ved at briste!
Jeg vender tilbage med et billede af selve blomsterne - når de bestemmer sig for at folde sig ud!:-)
Ellers går det langsomt, men sikkert fremad med den lille baby slå-om ting, jeg er ved at strikke til min nye lille nevø Laust Emil. Jeg kan stadig kun strikke MEGET lidt hver dag - men lidt har jo som bekendt også ret!:-)
Mine Jaywalkers er til dato det GRIMMESTE, jeg nogensinde har strikket. Min svage højre arm kan ikke håndtere de mange drejede sammenstrikninger i zigzagmønsteret! Men pyt - jeg strikker - det er til mig selv - og de skal nok blive brugt!!
Og måske får I endda et billedbevis, når de er færdige - hvis jeg kan få mig selv til at udstille dem!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?