<$BlogRSDUrl$>

7.7.06

Jeg strikker faktisk!:-)
Se selv:

Efter at have været på hospitalet i dag hos en lymfeødemterapeut, der har aset og maset med at strække mine ar på alle ledder og kanter, kan jeg nu pludselig løfte armen og faktisk foretage mig nogle ting igen - og jeg MÅ godt!:-)
Det er en helt ny fornemmelse ikke at gå rundt med armen tæt ind til kroppen, fordi det bare gjorde så ondt. Det gør nu stadig noget ondt - men jeg kan få armen ud i de fleste yderstillinger og DET kunne jeg bestemt ikke fra morgenen af!!
Derfor har jeg nu strikket lidt på et par Jaywalkers - selvom det ikke er det nemmeste mønster til en højre hånd uden kræfter! Men jeg strikker - så jeg skal nok lære at få det jævnt igen - snart!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?