<$BlogRSDUrl$>

25.8.06

Baby-Mystery 2!
Allerførst TAK for alle de mange mails og kommentarer, jeg har modtaget.
Desværre nægter hospitalets system at sende mine besvarelser ud - men jeg kan skrive her i bloggen - så det må vi nøjes med!!
Jeg har nu fået 2. strålebehandling - og det tog ikke lang tid i dag mod de 2 timer i går!!!
Men min kvalme er ikke blevet bedre - især ikke da de "onde" mennesker her på matriklen tvinger mig til at drikke ren solsikkeolie!!!!:-(
De påstår, at jeg er alt for tynd - ja nærmest underernæret og helt til rotterne!:-)
3 gange dagligt har jeg bare at drikke det ulækre fedtede stads!! Yyyaurkkk - eller noget i den retning!:-))
Nå - men er I spændte på næste lektion? Så kommer den her:
Pind 26 og 27 strikkes på følgende måde:
Strik 2 masker i rib, luk de næste 2 af, strik glat, til der er 4 masker tilbage, luk 2 masker af og slut med 2 masker i rib.
På næste pind slåes 2 nye masker op over de aflukkede.
Fortsæt i glatstrikning med rib i begge sider endnu 25 pinde (talt fra hullet!) og gentag pind 26 + 27.
Afvent 3. lektion!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?