<$BlogRSDUrl$>

24.8.06

Baby-Mystery!
I dag startede jeg så på min lange række af strålebehandlinger.
Jeg kan kun sige ét:
For at bekæmpe den voldsomme kvalme, jeg pludselig blev ramt af her i eftermiddags, var jeg nødt til at finde på noget nyt!:-)
Derfor starter jeg lige en lille leg - som jeg håber mange af Jer har lyst til at være med i - nemlig en Baby-Mystery!
1. del kommer her:
Find noget lækkert strømpegarn i nogle nuttede babyfarver 1-2 stk. 100 grams nøgler er fint.
Slå 175 masker op på pind nr. 2½ - og strik 4 pinde rib - 1 r + 1 vr.
Skift til pinde nr. 3 og strik glatstrikning undtagen over de 4 yderste masker i hver side, der forsættes i rib.
Strik til der er strikket 25 pinde i alt.
FORTSÆTTELSE FØLGER.....
Og jeg siger ikke, hvad det bliver til!:-)
Jeg har lige tiltusket mig et mødelokale, hvor jeg kunne komme på nettet - men ved ikke hvor tit, der kan lade sig gøre.
Så jeg bliver sikkert lidt ustabil de næste par uger!!
Nu kalder trangen til kaffe - så jeg er vist helt OK igen!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?