<$BlogRSDUrl$>

28.8.06

En tur i toastmaskinen!
Nu VED jeg, hvordan et stykke ristet brød føler sig!:-)))
Det er altså ikke lutter lagkage med den hersens strålekur!:-(
Nå men en tur mere kunne krydses af på kalenderen.
Og som om det ikke er nok - så har jeg computerproblemer.
Derfor må I vente med mere Mystery til næste gang, jeg kommer på.
Jeg vil bare lige skynde mig at sige til Vigdis - at det er helt OK, at du oversætter mysteriet til engelsk. Det er jo bare sjov og ballade det her - og jeg er glad for, at der er nogle, der har lyst til at være med!:-)
Og hov - forresten - det er nok med 100 gram, hvis man strikker almindeligt!
Men min erfaring siger, at der er kæmpestore forskelle på, hvor meget garn forskellige strikkere kan få proppet i samme model!:-)
Derfor en helgardering, der siger 1-200 gram garn!
Jeg vender frygteligt tilbage!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?