<$BlogRSDUrl$>

21.8.06

Grøn er håbets farve!
Der er sket noget med mig!!
Fra at være fuldstændigt besat af alle røde nuancer i tøj, sko, støvler, tasker, huer, handsker, bælter, blomster og GARN - er jeg nu begyndt at kigge efter og KØBE alt, hvad der er grønt!:-)
Jeg har købt en grøn læderfrakke, fået grønne handsker, strikker grønne strømper og grønne trøjer, køber grønne planter og leder med lys og lygte efter grønne sko og støvler!!
Jeg kan kun tolke det, som et psykisk fænomen, fordi jeg har brug for den støtte som HÅBETs farve kan give mig i denne tid.
Der er kun to dage, til jeg skal indlægges - og jeg går lidt i panik.
For jeg kan jo ikke fylde hele hospitalet med alle de ting, der betyder HJEMLIG HYGGE for mig, vel? F.eks. kan jeg nok ikke komme anstigende med mine 3 katte!!
Derfor har jeg købt et GRØNT firben, som skal med til Århus som lykkedyr:

Bare rolig - det er ikke levende!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?