<$BlogRSDUrl$>

19.8.06

Jeg har været på Trekking!:-)
Jeg når ikke at komme til vejs ende, inden legen er slut - men jeg agter at gennemføre min tur, når jeg er blevet rask.
Her kommer starten i hvert tilfælde:

Og i nærbillede:

Min datter Lise og jeg har været et lille stykke ude ad Planetstien med mit Trekking Aquarell - farve 155. Vi startede med at præsentere garnet ved Solen!:-)
Næste - og dagens sidste - stop var Merkur:

For sandt at sige, er jeg nu lige så træt, som havde jeg cyklet 25 kilometer.
Ikke meget sport i det kavader!:-)
Og nu har jeg ikke engang kræfter til at strikke.
Det kommer nok til at have lange udsigter med den 12 kilometers tur! GRIN...

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?