<$BlogRSDUrl$>

3.8.06

Jeg ææælsker byttehandler!:-)
Det er INTET bedre end en pakke på en dag, hvor man er helt nede i kulkælderen af selvmedlidenhed!!!
Sådan en dag var det i dag, hvor jeg havde meget, meget ondt på grund af mine mange strækbehandlinger. I næste uge skal jeg til Århus og ligge i scanneren i 3 kvarter med armen over hovedet. Det kan jeg kun klare i få minutter ad gangen lige nu, så jeg går til intensive strækbehandlinger af mine to dybe ar. Det gør hammerondt - og mit humør lader meget tilbage at ønske!!
Men så kom der en pakke fra Malle!:-)
Vi har lavet en byttehandel - og se her, hvad jeg fik:

Og i nærbillede:

Det er fantastiske håndlavede håndtene med bronzeringe fra Golding i USA.
Materialerne er er valnød, kirsebær og purpleheart træ.
Er de ikke flotte?
Jeg glæder mig så meget til, jeg kan spinde igen!!
Jeg har prøvet en lille smule forleden - men det går ikke endnu!

Er der andre, der har lyst til at bytte noget?!:-)
Jeg har en masse patchworkbøger, som jeg gerne vil omsætte til noget andet.
Og flere meter fantastisk silkestof med silkebroderi.
Interesseret???
Jeg ææælsker pakker - de kan redde min dag!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?