<$BlogRSDUrl$>

1.8.06

Master Yoda blomster!:-)

Se lige disse her monsterblomster:

De ligner bestemt noget fra sumpen, hvor Master Yoda bor i Star Wars filmene!:-)
Hver blomst er 7 cm i diameter og i de mest fantastiske farver i en blanding af limegrøn og vinrød. Intet mindre end FABELAGTIGT!!!!!
Og så dufter de bare SÅ godt!:-)
Hvor har jeg ventet længe på, at de skulle bestemme sig for at folde sig ud!
Men alt godt kommer som bekendt til den, der venter!:-)

Nogle har skrevet og spurgt, om jeg strikker for tiden.
Ja, det gør jeg da!! Men ganske lidt hver dag, så der er ikke rigtigt noget at vise frem i dag.
Alt er kaos i mit liv lige nu. I denne weekend er vores yngste datter flyttet hjemmefra - vores ældste datter flyttet hjem - og mine forældre er flyttet ud af mit barndomshjem.
Jeg har bare måttet stå på sidelinien og kigge på, for jeg er jo ikke til megen hjælp!:-(
Det er faktisk slet ikke nogen rar følelse - ikke at kunne deltage aktivt og hjælpe familien, når de har behov for hjælp!!!
Jeg glæder mig SÅ meget til at blive rask - en gang om et par måneder.
Lægerne siger, jeg bliver helt rask - så det klamrer jeg mig fast i, når jeg er på vej ned ad "slidsken"!:-)
Jeg skal til scanning i Århus den 10. august - og så bliver jeg indlagt derovre fra den 23. august og 5 uger frem!
Og DEREFTER vil jeg til at arbejde igen - i hvert tilfælde på halv tid.
Jeg savner mit arbejde med butikken, så jeg er ved at blive skør.
Ganske vist har jeg helt vild opbakning af familie og venner, så kunderne faktisk ikke mærker mit fravær - men JEG savner den daglige kontakt med alle disse herlige mennesker, der vælger at handle i min butik!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?