<$BlogRSDUrl$>

17.8.06

Nå - men så fik jeg da luft!:-)
Og nu har jeg det meget bedre!!!
TAK for alle Jeres kommentarer, mails, opkald, besøg m.m.
Det varmer alt sammen!:-))

Nu er jeg begyndt at tælle ned til min indlæggelse på onsdag.
Det er vildt skræmmende at tænke på for et hjemmemenneske som jeg!
Men jeg prøver at hygge mig med at finde ud af, hvad jeg skal pakke ned.
Sådan bare lidt til åndelig adspredelse - så som:
Megatykke historiske romaner
Lys i Livet - interview med Jane Åmund
Min bærbare
Min mobiltelefon
Håndten + spindefibre
- og masser af strømpegarn + pinde
Jeg tror ikke, jeg får energi til store projekter.
Så det bliver de små og hyggelige, jeg tar' med.
Der kommer 88 nye strømpegarner hjem til butikken på onsdag.
Lige i rette tid til at smutte i kufferten.
Åhhhhh - DET er lige, hvad jeg trænger til.
Pigerne har bestilt 2 nye strømpegarnsmærker til strakslevering.
I kan godt glæde Jer - de er viiiiiiildt flotte.
Se dem i butikken én af dagene!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?