<$BlogRSDUrl$>

3.9.06

Baby Mystery 7 - Montering! - lettere forsinket!:-)

Her kommer så den sidste finish, så du kan blive helt færdig:
Sy de to små huller under ærmerne sammen med maskesting.
Hæft alle ender og skyl trøjen op i lunkent vand.
Læg den fladt ud på et håndklæde – og sæt evt. nåle i, hvis din kant ruller.
Når trøjen er tør, syer du knapperne i på følgende måde:
Læg forstykkerne over hinanden og markér, hvor knapperne skal sidde.
Nu syer du dem på to og to – den pæne eller sjove på forsiden og den flade på bagsiden.
Du syer dem på samtidigt – men du må ikke stramme alt for hårdt til.
Læg evt. en tændstik imellem, mens du syer!
Slut af med at køre tråden et par gange rundt om stingene bag knapperne – det giver plads til strikketøjet, når du knapper trøjen.
Værs’go’ – nu har du den sødeste lille dobbeltradede babycardigan!:-)

Jeg håber, du synes, det har været sjovt at være med.
Jeg har i hvert tilfælde hygget mig – og det vil glæde mig meget, hvis du vil sende et færdigt billede af DIN trøje til markno@mail.tele.dk - så vil jeg lave et galleri til at vise alle de mange sjove varianter!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?