<$BlogRSDUrl$>

9.9.06

Hjemme på weekend!:-)
Hold op, hvor jeg dog trængte til, at det blev weekend i denne uge.
Den har virkeligt været en sejtrækker!!!
Men nu sidder jeg her med min yndlingskat på skødet - og føler mig nærmest lykkelig!:-))
I hvert tilfælde i de øjeblikke, hvor det lykkes mig at fortrænge, at jeg skal tilbage igen!
Jeg er dog frygteligt ked af, at butikken ikke kører, som den plejer. Det er der bare ikke noget at gøre ved. Begge mine døtre er flyttet hjemmefra i sidste måned - og min stakkels mand har så meget overarbejde for tiden, at han bare ikke når hjem, før posthuset lukker!:-(
Derfor bliver der for øjeblikket kun sendt pakker ud om lørdagen!!
Til gengæld giver vi et plaster på såret i form af en undskyld-den-forringede-service-rabat. Læs nærmere på butikkens forside.
Rabatten fratrækkes automatisk på alle køb måneden ud!

Nå, men jeg strikker og strikker. Er faktisk blevet lidt berømt/berygtet ovre på Århus Universitetshospital!:-)
Både personale og patienter følger ivrigt med i, hvor langt jeg når.
Jeg har gang i en masse nye ting - og glæder mig til at vise billeder, når jeg er nået så langt, at man kan se, hvad det forestiller!:-)
Det er jo typisk mig, at starte på 20 forskellige ting og så strikke lidt på det ene og lidt på det andet! GRIN....
Og jeg ville virkeligt have vist et billede af min Mystery-trøje - meeeen den ligger ovre i Århus!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?