<$BlogRSDUrl$>

5.9.06

Hospitalsstrik-in!:-)
Åh, hvor ville jeg dog gerne have haft et kamera i går, da Lone R + Hanne V besøgte mig her på hospitalet - og vi vandrede op på højenloft og lavede et spontant hospitalsstrik-in.
Vi råhyggede med kaffe, the, kage, chokolade og andet sundt slik - med benene oppe på bordet og højt humør. (Det kom nu også helt af sig selv, da vi sad på 6. sal med frit fald over gelænderet ned til stueetagen. - Og gys - jeg havde helt glemt, at jeg lider af højdeskræk!!!)
Tidligere på dagen havde jeg også besøg af Birgit H.
Herligt med så mange dejlige mennesker på én dag.
Men det var vist alligevel rigeligt for mig - for jeg sov uafbrudt i 9 timer i nat!:-)
Og nu vi snakker om søvn - så har jeg faktisk ikke sovet ordentligt, siden jeg opdagede min kræftknude efter jul. Jeg har været så skidebange for, hvad dette skulle ende med, at det var helt umuligt at sove en hel nat ad gangen. Og om dagen sov jeg aldrig!
Nu hvor jeg befinder mig i Helvedes forgård - hvor jeg møder så mange ulykkelige skæbner og gennemgår disse skrækkelige behandlinger - ja så sover jeg nærmest konstant!!
Det er ligesom min krop har overtaget styringen - og jeg er bare en marinotdukke, der må bøje sig for dens krav - og luner!:-)
Jeg har fundet ind til min indre ro - jeg har fundet ud af, at jeg ikke behøver at "gøre noget" hele tiden - jeg kan godt "spilde tiden" med ingen verdens ting - og hvor ER det dog herligt!:-))
Jeg troede aldrig, det skulle lykkedes mig at komme dertil - jeg har normalt så meget "krudt i røven", at jeg ikke kan sidde stille uden at arbejde.
Men jeg har opdaget, at jeg faktisk kan NYDE at sidde og kigge ud på træerne - gå en langsom tur henover Vestre Kirkegård med alle de smukke træer og buske - cykle en tur i Universitetsparken og småsnakke med ænderne - vandre rundt i Botanisk Have og kigge på alle stauderne. Kort sagt nyde FRED og RO!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?