<$BlogRSDUrl$>

30.9.06

I morgen begynder mit nye liv!:-)
Nu er det 8 måneder siden, jeg blev opmærksom på, at min knude var begyndt at vokse.
De første par måneder slog lægen det hen - og jeg prøvede at tage det roligt - men i april var jeg ikke længere i tvivl - der var noget galt!!!
Og det skal jeg da love for, at der var!:-)
Nu har jeg så været fuldtidssygemeldt i 5 måneder, mens operation, genoptræning og strålebehandling har stået på - men i morgen begynder mit nye liv på vej mod normale tilstande!:-)
Jeg har fået lov til at arbejde nogle få timer om ugen - og jeg vil nyde det i fulde drag!!! På mandag genåbner min lagerbutik - og jeg vil suge til mig af begejstrede udråb over alle mine nye fantastiske garner. Selvom jeg ikke selv kan holde til at ekspedere, vil jeg have lov til være til stede i det omfang, jeg kan!:-)
90% af garnet på hylderne er splinternye - og forårets rester er nedsat til gi'-væk-priser! I morgen vil der også komme nogle fabelagtige tilbud til netkunderne - så følg med der!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?