<$BlogRSDUrl$>

1.9.06

Jeg har fået udgangstilladelse!:-)
Min dejlige veninde Bettina tog fri fra arbejde i dag og tog helt til Århus for at hente mig!!!
DET er bestemt det bedste, der er sket i denne uge!
Hvilken herlig følelse at sidde hjemme i sit eget garnlager!:-))
Og blive budt hjerteligt velkommen af 3 kælne - og dog lidt reserverede katte.
Jeg er nu over 1/4-del færdig med strålebehandlingerne - og jeg prøver virkeligt at være ved godt mod. Men helt ærligt, så kan det ikke anbefales!:-)
Jeg gruer en lille smule for at måtte tage tilbage på søndag!

Og så skete der jo det lidt uheldige, at jeg ikke kunne komme på nettet de sidste 2 dage.
Så jeg fik desværre ikke læst de sidste mails i Århus - og det var endda mails, der bød både på besøg og kaffe og strikkehyggekomsammen. ØV!!!!:-(
Men vi kan da bare tage revanche i næste uge, ikk'?
Mit mobilnr. er 23451110 - og jeg vil mægtigt gerne have besøg - bare det ikke er for længe ad gangen. Jeg er nemlig helt umenneskeligt TRÆT!

Hvordan går det med Babymysteriet? Er I klar til næste lektion?
OK - så kommer den her - Baby Mystery 5:
Nu skal alle 3 dele samles - med en vrangpind.
Start med det rektangulære stykke - 4 rib, 2 drejet vrang sammen - herefter vrang - men strik de 2 "rør" ind, når du når til hullet.
Det er lidt svært at få alle masker på pinden, men det går, hvis du presser maskerne tæt sammen.
Strik til der er 2 masker tilbage inden ribkanten og strik disse 2 masker vrang sammen - herefter de 4 rib.
Vend - strik 4 rib, 2 ret sammen - strik til 2 masker før hullet - 2 drejet ret sm, 2 r sm - strik til 2 masker før hullet - 2 drejet ret sm, 2 ret - osv...
forsæt med raglanindtagninger på denne måde på alle retsidepindene.
På de næste 3 vrangsidepinde laves de samme indtagninger i hver side, som på første vrangpind - herefter kun indtagninger på retsiden.
Fortsæt til du ikke har flere masker på forstykkerne - og vent på næste lektion!:-)

Og så lige en fodnote:
Jeg prøver virkeligt at lade være med at tude i disse dage - men min elskede datter er i dag taget med flyveren til Canada - for at flytte over til sin mand og starte på et helt nyt liv - laaaaaangt væk fra MOR!:-(
DET er altså bare for meget lige her midt i mit livs mest følsomme periode.
Jeg gjorde selvfølgelig alt, hvad jeg kunne for at få sagt ordentligt farvel - men det lykkedes mig ikke at holde tårerne tilbage i søndags, da jeg for sidste gang - i lang tid - holdt hende i mine arme. OG NU TUDER JEG IGEN!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?