<$BlogRSDUrl$>

4.10.06

Er der nogen, der kan slå det her?
Det er dog det mest imponerende syn, jeg har set til dato!!!
Gad vide, hvor mange par vi selv har her i huset?
I morgen vil jeg tælle efter.
Hvor mange par har du og din familie?
Som strømpegarnspusher er jeg helt vild med sådanne statistikker - og jeg sætter en kasse strømpegarn på højkant blandt de, der sender mig et billede af eget lager!
Send billedet til info@markno.dk - og skriv OPTÆLLING i emnet.
Så laver jeg et galleri og viser billederne på butikken - og trækker lod blandt de forhåbentligt mange bidrag.
PS: Du behøver ikke hænge dine strømper ud på snoren - du kan selv finde en anden sjov måde at præsentere dem på!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?