<$BlogRSDUrl$>

30.10.06

Hvor ER jeg heldig!:-)
Min præmie fra Malle er kommet - se bare her:

Ikke nok med at jeg fik det lækre strømpegarn - jeg fik også en yndig lille kimono som en ekstra bonus!:-)
TUSINDE tak, Malle!!!
Og er jeg så begyndt at strikke af garnet?
Nej, det er jeg ikke - for jeg har haft travlt med at strikke et Boheme-slips:

Du finder et fuldbillede + strikkekit lige her!:-)
Det garn er bare lækkert og sjovt at strikke med. Selve tråden er let valket og tørklædet er vildt varmt!:-)
Og så til min Julekalender 2006. Det nytter altså ikke noget at ringe og presse mig for at få mig til at fortælle, hvad det er. (Nogen, der føler sig truffet?) Jeg siger det nemlig ikke!!!!!:-)))
Du må pænt vente og se - engang i løbet af ugen - sådan cirka, vil jeg tro!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?