<$BlogRSDUrl$>

2.10.06

Jeg har været på arbejde!!!
Ikke mange timer - men jeg VAR på arbejde i min egen helt vidunderlige og dejlige garnbutik!!! Jibiiiiihhhh, hvor var det skønt!:-)
Og her er bare blevet så flot. Jeg nyder hver eneste minut blandt alle mine fantastiske garner!! Jeg fik uvurdelig hjælp af min veninde til at få alting gjort klar til åbningen. Det lykkedes til fulde, må jeg sige.
Og her er bestemt også bedre plads end i morges - for enkelte kunder købte over 100 nøgler garn HVER!:-)
Desværre var det også dagen, hvor PBS-betalingen gik helt ned på landsplan. Det fik min telefon til at blive rødglødende med opkald fra kunder, der ikke kunne bestille.
DET er så sandelig ikke en god ting - på en udsalgsdag!:-))
Nu skal jeg snart se dyner - for i morgen venter endnu en dejlig dag med kunder i butikken!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?