<$BlogRSDUrl$>

20.10.06

Konkurrence!:-)
Jeg lovede min kære husbond et par nye strømper - og gab, hvor var de kedelige at strikke - sådan lige ud i et rap - både etteren OG toeren!:-)
Men det hjalp lidt, at jeg sad og fandt på endnu en konkurrence her i blogverdenen.
Så her kommer den:

Hvilken af mine mange strømpegarner er dette par strikket af? Navn og nummer?
Jeg trækker lod om et nøgle fra samme serie blandt alle rigtige svar indkommet inden midnat i dag dansk tid på markno@mail.tele.dk! Ingen løsninger i kommentarboksen, tak! God jagt i butikken!:-))
Og nu du er derinde - så læg lige mærke til mine weekend-tilbud!

Nu skal jeg have et ordentlig foder, så jeg er klar til at lege med mine to nevøer Hans Asbjørn og Laust Emil, der kommer på besøg i eftermiddag.
Der er INTET som dejlige unger!:-)

Status 5 timer før konkurrenceslut: Der er kun kommet 2 mails med det rigtige svar indtil nu!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?