<$BlogRSDUrl$>

15.10.06

Man har vel disciplin!:-)

Her er beviset på, at jeg strikker to'er strømper:

Men GAB, hvor er det kedeligt!!!!!
(De ser godt nok lidt små på billedet - men alle er str. 38/39!)

Og nu har jeg så fortjent at strikke nogle nye ettere, ikk'?!:-)
Når jeg står i Butikken og kigger på mine nu over 400 forskellige strømpegarner, får jeg altså lyst til at tage hul på et nøgle af hver!!!
Men der er jo dømt strømperationering. Hvad skal jeg så stille op?
Et par stykker kan vel ikke skade?:-))

Jeg kunne jo også give mig til at strikke et par huer til at varme mit hovede, nu da mit ultrakorte hår ikke luner alverden! Parykken røg lige en tur, da mit hår i den grad var blevet ødelagt af min strålebehandling. Det føltes ligesom det dersens hvide féhår, man puttede på juletræet i gamle dage!:-)
Så af med det!! Men du godeste - det er jo ikke den bedste årstid for næsten skaldede isser. Og jeg ser noget så ubeskriveligt dum ud med hue på!:-)
What to do - what to do???

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?