<$BlogRSDUrl$>

23.10.06

Strikkemaskine til salg:

Jeg har nu afgjort fået at vide, at jeg ALDRIG kommer til at kunne håndtere en strikkemaskine på grund af mine fjernede lymfeknuder. Belastningen vil være for hårdt for min arm, så jeg risikerer at få varige hævelser og smerter.
Derfor er jeg nødt til at sælge min Creative 70D mellemstrikker med 7mm nåleafstand - 147 nåle - incl. ribapparat. Maskinen er kun brugt til nogle få prøver - og står altså som ny:

Der medfølger alt standardudstyr + instruktionsbog på engelsk.
Læs mere om maskinen her!
Maskinen kan beses i mine åbningstider - og det er et krav, at den afhentes her i Lemvig.
NYpris 5000,- kr. - sælges for Kr. 4000,-

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?