<$BlogRSDUrl$>

24.11.06

1 måned til juleaften!:-)
Og den kan bare komme an, kan den?
Jeg hygger mig i den grad med at lave julegaver til store og små.
Der er nu kæmpe fordele ved at være sygemeldt - jeg har aldrig haft så god tid som i disse måneder!:-)
Og hjemmelavede gaver har fået en ekstra dimension i år.
Det drejer sig nemlig samtidigt om værdifuld genoptræning af mit sølle kavader!:-))
Der er strikket så megen kærlighed og smerte ind i hvert eneste lille stykke beklædning. Og alle modtagere kan være glade for, at netop deres gave har været medvirkende til at få mig et lille skidt videre til en nogenlunde normal funktion igen!!
Tænk for blot 3 måneder siden kunne jeg overhovedet ikke strikke.
Det jeg frembragte så værre ud, end noget en nybegynder i 4. klasse havde siddet og fiflet med. Det var en skræmmende oplevelse efter over 35 år som aktiv strikker!!!
Jeg har trænet og trænet - og kan nu strikke pænt og jævnt igen. Men det ser unægteligt noget kunstigt ud, når venstre hånd styrter rundt i luften - og højre hånd bare sidder helt stille og holder ved pinden. Det er jo nærmest som at strikke omvendt. Jeg har vist lavet en omskrivning af det gamle ordsprog:
Nød lærer stækket kvinde at strikke!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?