<$BlogRSDUrl$>

5.11.06

Det virkede!!!
Efter første dag i trøjen (og nej - jeg er ikke blevet indkaldt til militæret!!) - kan jeg blot sige, at alpakkagarnet til fulde lever op til sit rygte om at varme 5 gange så meget som fåreuld. Jeg SVEDER faktisk!:-)
Og det endda så meget, at jeg et par gange har måttet tage trøjen af!
Og hvad der er endnu mere vildt - mine hænder er varme!!!
Det er første gang siden operationen!
Jeg har siddet og strikket UDEN at pakke mig ind i tæpper - og SVEDT!:-)
Det er da overfantastisk!!!
Nu tror jeg sørme også, at jeg vil strikke mig et par alpakkastrømper - til natbrug!:-)
Men først skal jeg lige strikke den skolestarttrøje færdig til min nevø, som jeg er begyndt på - i giftgrøn og orange!!
Er det ikke nogle fine farver til sådan en dreng, der er vild med gys og gru?!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?