<$BlogRSDUrl$>

29.11.06

Hvilken herlig fridag!:-)
Det er onsdag - og Butikken var lukket - og hvad har jeg så fået tiden til at gå med?
Jo, først tog jeg mig rigtig laaaang tid til morgenkaffen og dagens post.
Dernæst en lille gåtur i det skønne solskin.
Så en dejlig frokost - og nu kommer dagens højdepunkt:
Siddende i min gode Ekornes strikkestol med benene oppe på fodskamlen og kattene liggende rundt omkring mig, strikkende på endnu en julegave og TV'et tændt på kanal 40 - Eurosport. For nu var dagen endelig kommet - der var sæsonstart på SKISKYDNING!:-) Min yndlingssport over dem alle!!!
Chokolade og friskbrygget kaffe - DET er råhygge, så det forslår!:-)
2 vidunderlige timer gjorde mig i så godt humør, at jeg begav mig ud på endnu en gåtur (det er da vist ved at blive en vane at rende rundt alene!!) for at købe nogle nissegaver!:-)
Kom ikke og sig, at jeg ikke forstår at fylde min hverdag ud - selvom jeg ikke arbejder!! Det er NOGLE, der troede, at jeg ville gå til ved udsigten til kun at kunne arbejde få timer hver dag. Men jeg hygger mig, gør jeg!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?