<$BlogRSDUrl$>

13.11.06

Jeg er blevet luftet!:-)
I går kom min søn Thomas kørende fra Vejle - og spurgte, om jeg ville med ud og fotografere stormvejr? Ja - hvorfor egentligt ikke?
På med en masse varmt tøj, hue, tørklæde og hansker - og så bare ind i bilen.
Først var vi i Thyborøn - og som I kan se, blæste det så meget, at jeg bare kunne læne mig tilbage og slappe af:

Desværre havde jeg ikke kameraet i hånden, da en kæmpebølge skyllede ind over Thomas, så han blev splaskvåd op til taljen. Men jeg grinte så meget, at det blev ved med at knase mellem tænderne!!:-))
Efter et hurtigt tøjskifte tog vi til Vrist, hvor det blæste endnu mere.
Skummet sprøjtede om ørerne på os - og vi fik sand OVERALT!
Det er det sjoveste, jeg har oplevet længe - og dejligt sådan at få blæst alle dumme tanker ud af hovedet!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?