<$BlogRSDUrl$>

25.11.06

Nød lærer strækket kvinde at strikke raglan på 2 rundpinde!:-)
Jeg har lovet et par strikkere at vise billeder af, hvordan i alverden, jeg strikker raglan på to rundpinde.
Jeg fik idéen via nogle amerikanske sider, hvor de strikker strømper på to rundpinde.
Og da jeg så sad og ikke kunne strikke på mine elskede raglanmodeller, fordi jeg ikke kunne magte de første 10 omgange efter sammenstrikning af buld og ærmer - ja, så var tanken jo oplagt - det måtte kunne bruges her også.
Det ser sådan ud:

Her ser I de 2 rundpinde, hvor hver pind starter og slutter midt på ærmet.
Og her er min kære mand strikketøjsholder, så I kan se, at hver halvdel af trøjen bliver strikket med hver sin rundpind:

Nu har jeg overhovedet ingen problemer mere - det kører bare derudad!:-)
Den opmærksomme seer har sikkert allerede fundet ud af, at jeg strikker i 6-trådet Hundertwasser i farve 637. Det er bare så lækkert det garn!!

1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?