<$BlogRSDUrl$>

5.11.06

Når nøden driver værket!:-)
Mit indre varmeapparat er gået i stykker.
Jeg har endnu ikke dannet røde blodplader nok efter min operation i juni - så jeg fryser konstant!!!
Derfor måtte jeg en tur ned i UFO-kassen og se, om der dog ikke var noget varmere, end det jeg havde i klædeskabet?
Og jo - der lå jo min 70'er raglan og grinede af mig.
Det skulle bli' løgn - sku' det!
Op af kassen med den - og glød i pindene.
Og Voilá - et styk færdig UFO:

Den passer perfekt, da den er strikket efter personlige mål!:-)
I det skønneste alpakkagarn - nemlig dette og dette!
Og OK - indrømmet - billedet er lidt sløret, men her er ikke lys nok i dag!:-(

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?