<$BlogRSDUrl$>

4.11.06

Når sandheden skal frem!

Så er der slet ikke så meget gang i mig, som det tyder på her i bloggen!
Jeg har folk til at hjælpe med både ditten og datten!:-)

Så er jeg altså ikke ved at sælge, alt hvad jeg ejer. (Som nogen så vittigt spørger om!) Jeg er blot blevet realistisk efter den omgang, jeg har været igennem. Og kan ikke se den dybere mening med at have ting og sager til at fylde op i huset, når jeg ved, jeg ikke kommer til at bruge det igen!!

Så er jeg MEGET sårbar for tiden - og bliver utroligt let slået ud. DET havde lægerne forberedt mig på - men det troede jeg jo ikke på, vel?

Så irriterer det mig grusomt, at andre butikker konstant stjæler mine idéer - og fremlægger dem som sine egne. Skab for f..... da din egen stil!!!

Så er det DEJLIGT, at det er weekend - og jeg ikke skal være alene hjemme!:-))

Og i morgen kommer det til at handle om en færdig UFO!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?