<$BlogRSDUrl$>

31.12.06

ANNUS HORRIBILIS rinder ud!
Heldigvis er dette forfærdelig år snart slut - vi kan tage hul på et helt nyt og frisk år - og hurtigst muligt glemme de mange skrækkelige måneder i 2006.
Da jeg sad og bloggede den 1. januar 2006 - og lagde planer for året, der lå forude - var jeg fuld af optimisme og forventningens glæde over en forestående rejse til Pyrenæerne i hele 3 uger! Men, men, men - sådan kom det jo slet ikke til at gå.
Allerede i februar stak kræften sit første grimme hovedede frem - og resten af året er så gået med det. Jeg nåede ingen af mine mål - MEN JEG OVERLEVEDE!:-)
Og så er alt det andet bagateller, som jeg ikke behøver at forholde mig ret meget til! Jeg har lært, at man ikke skal hænge sig i planer - det kan så let gå helt anderledes! Derfor er mine nytårsforsættere for 2007 følgende:
1. Strik lige præcist det, du har lyst til - det gør ikke noget, at du laver 3 nye UFO'er om ugen. Det er hyggen, der tæller!:-)
2. Køb alt det garn - og alle de materialer, du har behov for - og lyst til. Der er ikke noget så kedeligt som selvpineri!:-)
3. Smid nogle af de gamle og udtjente orkidéer ud - og køb en masse nye, der blomster med det samme. Det er jo det, der gør dig glad!:-)
4. Brug mindst en time HVER DAG på bare at sidde og dagdrømme og tænke på det, der gør dig lykkelig!:-)
5. Kom ud i naturen - træk luften helt ned i lungerne - og nyd livet!:-)
6. Og tro så på, at i år lykkes det med den drømmerejse til bjergene i Syd!:-)

Rigtigt godt og lykkebringende nytår til Jer alle sammen!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?