<$BlogRSDUrl$>

11.12.06

Baby Mystery 2 starter snart!
Jeg vil endnu en gang minde Jer om at være klar med 60 cm rundpinde nr. 3 og 3½ + 6-trådet strømpegarn i babyfarver til NYTÅRSDAG - for der går min anden Baby Mystery i luften.
Jeg kan røbe så meget, at jeg selv synes, det er SÅ sjovt at strikke "tingen", at jeg næsten er færdig med nr. 2!:-)
Denne gang kommer selve opgaverne på butikken - så alle kunderne har en chance for at være med. (Det er jo ikke alle, der aner at denne blog eksisterer!)
Jeg har planlagt en Baby Mystery om måneden efter nytår - så der bliver noget at glæde sig til, hvis man er til den slags!
Men nu insisterer mit korpus på at se dyner - så sov godt!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?