<$BlogRSDUrl$>

9.12.06

Blog-konkurrence + atter et smugkig!:-)
Jeg har begået disse søde tumlingestrømper i str. 22:

Og så skal vi have lidt sjov her på bloggen.
Der er præmie til den, der kommer først med følgende svar:
1. Hvor mange gram garn er der brug til sådan et par?
2. Hvilket garn har jeg strikket dem i - navn og farvenummer?
Der er 2 præmier - så hvis du ikke kan svare på begge spørgsmål, har du alligevel en chance.
Skriv dit svar i kommentarboksen!
-----
OPDATERING:
Konkurrencen er slut - resultatet er:
Garn = Regia Avenue Color farve 1116 - først gættet af Betina Duus
Vægt = 20 gram - gættet af Lise Nygaard
TILLYKKE, der er præmie på vej til Jer begge to!:-)

PS: Lise - jeg er bare så glad for, at det var dig, der vandt - for jeg har set at du er med i gruppen over "vanvittige" selvpinere, der nægter sig selv glæden ved at købe nyt garn i 6-12 måneder!!! Det er det mest groteske, jeg har hørt i år. Jeg er fyldt med medlidenhed for Jer alle! GRIN....

-----
Og her kommer så et smugkig på morgendagens adventspakke:

Strikkekit med garn og opskrift + en velgørende overraskelse!:-)
Punktet bliver aktiveret ved 23-tiden i aften!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?