<$BlogRSDUrl$>

29.12.06

Hvorfor er denne blog så gabende kedelig og uden billeder for tiden?
Jo, ser I - jeg har fået ny computer i julegave - og hold da helt ferie, hvor er det besværligt med alt det, der skal flyttes frem og tilbage - fra den ene til den anden.
Desværre røg mit billedbehandlingsprogram under seancen - så jeg venter på en ny!
Og så skal I nok få billeder igen af alt det, jeg går og hygger mig med!:-)
Og af alle de mange nye garner, der er kommet væltende ind til butikken!
Pokkers til tidspunkt - så er der bare det mere at tælle op her pr. 31/12!!!:-(

Jeg vil gerne ønske Jer alle et rigtig godt nytår!
Hvis jeg ikke er helt mast, vender jeg tilbage med mine omfattende nytårsforsættere den 1. januar!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?