<$BlogRSDUrl$>

1.12.06

I al sin enkelthed - vores kalenderlys 2006!:-)


De er da nuttede disse små lys med tal - ét til hver dag lige til juleaften!:-)
Jeg kan godt lide det enkle og naturlige, ikke overpyntede look!
Og så passer sådan et lille lys lige til os to, der kun er samlet om aftenen!:-))

Vätten Teodor har forresten fået stress!
Han kan ikke klare alt det strømpegarn, der vælter ind ad døren og skaber kaos i alle husets rum. Måske skal jeg snart lade ham få lidt julefred!:-)
Men i dag er der kommet Opal Animals 2, Regia Square Color, Regia Avenue Color og mere Regia Silk. Nu har jeg over 600 forskellige!:-))
Når jeg når over de 1000, tror jeg vist, jeg vil vove at kalde mig VERDENS STØRSTE strømpegarnsforhandler! Så det er målet!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?