<$BlogRSDUrl$>

18.1.07

Canada-guf!:-)
Selvom Lise havde en megatung kuffert, var der alligevel plads til lidt guf til mor her:

Lækkert håndfarvet merinould fra Manos del Uruguay og en lille spændende strikkebog med Fair Isle strømper i multifarvet garn. Supergodt!:-)

Desuden fik jeg en forsinket julegave i form af canadiske billedrammer i træ:

Jeg har noget med elge!:-))

Og det nyeste billede af min datter og svigersøn:

Tænk - jeg troede Canada var et moderne land!!!

Nå, men så kan jeg da kvittere med, at jeg har passet godt på Lise's orkidé, mens hun har været væk:

Hva'be'har' - hele 5 blomsterstænger i blomst på én gang.
Og den havde ingen, da hun tog afsted i september!:-)

Nu jeg er igang med billederne - så får I også lige beviset på, at jeg også i år kan tage mig sammen og strikke strømpe nr. 2:

Læg mærke til at de er asymmetriske for en gangs skyld!:-)
De små miniprimulaer har jeg købt i Rema 1000. De dufter vidunderligt!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?