<$BlogRSDUrl$>

4.1.07

Det var ikke med vilje!:-)
Som så meget andet her i livet, var der gået udu i min kommentarboks!
Jeg har fået ny computer her i julen - og alt er anderledes - åbenbart også diverse indstillinger rundt omkring. Jeg har i hvert tilfælde ikke rørt dem!!!
Men mon det så virker nu?

Jeg er forresten blevet forvandlet til et pindsvin!:-)
Hver dag lægger jeg frivilligt krop til at masse nåle i hænder, albuebøjninger og ryg for at prøve at få liv i mine ødelagte sener!
Det er en meget underlig fornemmelse. Men jeg håber og tror, at det hjælper.
Jeg kan i hvert tilfælde mærke brændende smerter i det ellers helt følelsesløse område, der består af min højre arm og skulder.
Kryds lige fingre for mig!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?