<$BlogRSDUrl$>

29.1.07

Lemvig er en pragtfuld by!


Fuld af bakker, trapper, kuperede stier og kringelkroge, der er som skabt til at tage fat på mit næste 2007-mål: At fordele de 7-8 kilo, jeg har taget på - på en mere flatterende måde!:-)
Så hvis du hører om et hæsblæsende, storsvedende og småfumlende stykke fruentimmer, der traver forvildet rundt i sin røde Kasmirfrakke, der perfekt matcher de højrøde kinde og øreflipper - ja, så er det altså bare mig!:-))
Og bare for at det ikke skal misforståes: Jeg er superglad for at jeg er blevet så rask, at jeg er begyndt at tage på - meeeeen, det behøver vel ikke alt sammen at sætte sig midt på maven, vel?!:-)
Ikke en eneste af mine nederdele og bukser, kan jeg klemme mig i!!
Det er jo lidt dyrt at skifte hele den del af garderoben ud - så nu forsøger jeg mig med lidt terrængående motion!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?