<$BlogRSDUrl$>

17.1.07

Milepælen!
Jeg har længe gået og ventet og ventet på, at det skulle blive tirsdag den 16. januar 2007 - for der skulle jeg til den første kontrol efter endt strålebehandling.
Det var så i går!
Meeeeen.... det gik ikke helt som jeg havde regnet med.
Jeg har jo hørt om, at andre ved denne kontrol fik at vide, at nu var de erklæret raske!! Og havde vel ventet at få den lidt af besked selv!
Men mine skader fra strålebehandlingen en stadig så omfattende, at det ikke kunne lade sig gøre at undersøge, scanne eller lave mamografi. Det må vente til næste kontrol i august!!! Lægen sagde dog, at jeg skulle tro på, at de havde fået al kræften fjernet - og at min manglende raskmelding udelukkende går på mine omfattende skader på sener, nerver, væv og knogler. OG - at der sagtens kan gå 1½ år endnu, før jeg kan komme til at arbejde normalt igen. Det er lægernes erfaring med den slags!!!
Jeg ved jo godt, at jeg langt fra er ovre det endnu - men 1½ år - det er godt nok lang til for en ivrig garnpusher at vente på den endelige dom!:-)
Jeg vil så gerne kunne passe mit firma selv - men det kan jeg langt fra gøre endnu.
Jeg kan ikke skrive eller pakke ordrer - men jeg kan stadig få alle de mange skøre påfund. Så det er mit job her i firmaet - resten tager familien sig af!:-))
Kryds fingre for, at de gider det 1½ år endnu!!

Og så skete der også noget andet i går!
Min datter Lise kom hjem fra Canada på 2 måneders besøg - og hele familien var samlet til aftensmad - noget der sjældent sker. Thomas bor i Vejle og Kathrine i Århus - så det er ikke så tit de to gamle har ungerne under samme tag på samme tid!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?