<$BlogRSDUrl$>

17.2.07

Det går fremad!:-)


Hver række er fra samme nøgle garn - jeg hækler altså i 3 forskellige farvenr. af det skønne SWS fra Patons. Og jeg må desværre skuffe Jer - garnet kommer ikke til salg i min butik!!
Husk på, at jeg har valgt at gå over til at være 100% strømpegarnspusher!
Men derfor kan jeg da godt lege lidt selv, ikk'?!:-)
Det bliver rasende flot - og rasende dyrt det tæppe. Det koster altså skejser at købe garn på den anden side dammen - og toldvæsenet tager så sandelig sin del af kagen!:-(
Men pyt - det tjener et godt formål - for min arm bliver stille og roligt trænet effektivt hver dag!!!

Tak for alle kommentarer ang. Oliver. Vi går stadig og kigger under bordene efter ham. Det tager vist lige noget tid at vænne sig til, at et levende væsen bare lige pludselig er væk efter 16 år!
Og det er langsomt gået op for de to "små", at der er noget, der mangler. De står og kigger forbavset på madskålene - nu er der jo kun to skåle at hugge mad fra!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?