<$BlogRSDUrl$>

21.2.07

Det sneer!:-)


Så det må lige undersøges lidt.
Men hvor er Figge? Kommer du ikke ud og leger?




NIX - her er lige blevet en kurv ledig - så jeg bliver her inde i varmen!!!
Og så kan jeg altså ikke fordrage, at min pels bliver våd - for slet ikke at tale om våde poter!:-(

SKØRE KATTE!:-)



Nå, men I skal jo ikke snydes for dagens lapper!:-)


Disse er hæklet i 6-trådet Opal Mariehøne - og de skal bruges til kanten på en lille pigespencer, har jeg tænkt mig!
Min datter Lise er i øvrigt også gået i gang med at hækle et Mille Coloritæppe, så der er ren indehygge her hos os!:-)




Til sidst får I lige et billede af min nevø Laust Emil i sin fine slipover.
Er han ikke herlig?:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?