<$BlogRSDUrl$>

13.2.07

Med stædighed kan alt overvindes!:-)

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg har mange og svære kvaler med min højre arm, efter at lægerne kappede et par meget vigtige nerver. Fysioterapeutens indsats giver ikke meget andet end smerter, hævelse og feber - så stor var min forundring, da jeg ved et tilfælde fandt ud af, at hækling er en fantastisk form for genoptræning!:-)
Jeg skulle lige montere dette yndige sæt, som min mor har strikket for mig:


Jeg ville lave en sød hæklet kant i halsen - og fandt ud af, at jeg derved skulle bruge nogle muskler, jeg slet, slet ikke kunne beherske! Min arm er nærmest "slatten" og uden saft og kraft - jeg kan f. eks. ikke skrive med den - og hækle kunne jeg da heller ikke. Men jeg VILLE lave den kant. Det tog laaaaang tid - og det gjorde ondt - men jeg gjorde det!
Og da jeg kan mærke, at det vækker noget til live i min arm, så er det jo bare med at klø på. Derfor var det ekstra heldigt, at der i går kom pakke fra Amerika med det skønne, skønne garn, som Malle netop har hæklet babytæppe i.
Og se - nu er jeg i gang:

Det kommer til at koste blod, sved og tårer - men jeg VIL have gang i den arm igen!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?