<$BlogRSDUrl$>

7.2.07

Strikkeudfordring!:-)


Regia Surprice Color er da bare for sjove at strikke med. Disse 3 nøgler er strikket med samme maskeantal (60 masker) - og med de samme bambuspinde - og alligevel er mønsteret helt forskelligt fra nøgle til nøgle. Jeg kan egentligt bedste lide de grågrønne i mønsteret - men hvis jeg skal fremkalde det af de to andre farver - så må jeg op på 64 masker - og så meget har jeg altså heller ikke taget på!:-)
Men du godeste, hvor har jeg hygget mig med at prøve diverse maskeantal og diverse pinde af. Der er nemlig også meget forskel på, om man strikker med bambus, birk eller rosentræ - selvom det er samme pindetykkelse! Oprigtigt en udfordring af de sjove!:-)
Normalt strikker jeg mine strømper over 56 masker - men det ser alt for normalt ud - så hellere gå 4 masker op i størrelse og få et herligt og meget spændende mønster!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?