<$BlogRSDUrl$>

1.3.07

5 dage uden hæklerier!
Sig mig - er jeg blevet doven eller hvad?
Næh-nikke-nej-er-jeg-ej!:-)
Der har bare været et guldbryllup i lørdags og min gemals fødselsdag i går - så jeg har ikke haft tid til at vise noget frem.
Men jeg er færdig med alle 42 lapper til det hæklede tæppe - nu skal der så leges puslespil! Og jeg har strikket et par strømper i Regia Surprice Color til min mand - han fik dem sammen med et par nye Eccosko i går - og jeg har strikket det meste af den lille babyspencer med den hæklede kant - og kreeret en ny "ting" til mit Baby Mystery, som er sendt til medlemmerne i dag - og......
Så er jeg også begyndt på dette her:


Og jeg har lært noget nyt!!!
Jeg kan hækle 3 stangmasker sammen i én!:-)
Det har jeg aldrig prøvet før - indrømmet, jeg er ikke den store hækleørn!!!
Men det ser da vildt godt ud, ikke sandt?
Og garnet - ja det er et exclusivt indkøb KUN til mine klubmedlemmer!:-)
Men skøøøønt er det at arbejde med - og sikke farver, det fåes i.

Og så er det konkurrencetid:
Kan du gætte, hvad det skal blive til?
Der er lidt af garnet på højkant til den, der først rammer plet!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?