<$BlogRSDUrl$>

13.3.07

Hvad man også kan bruge et haveespalier til!


Min veninde og jeg har ordnet mit store lager i dag - og så var det, at hun fik den geniale idé, at vi skulle køre i byggemarkedet efter et eller andet gitter, som jeg kunne bruge til udstilling af mine 77 forskellige nuancer af ensfarvet 4-trådet strømpegarn.


Vi endte med at købe et haveespalier med lige tilpas afstand mellem stængerne, til at garnet kunne klemmes ind - og blive siddende.


Nu står stativet og pynter ret så gevaldigt i butikken - og jeg behøver ikke bruge hyldeplads på mine ensfarvede garner. Kunderne kan bare pege på den nuance, de ønsker - og så kan vi hente det på fjernlageret. Smart, ikke sandt?


Mens vi havde travlt med at flytte om og organisere, sneg disse to lømler sig op i min datters seng!

Og der må de overhovedet ikke være!!!



0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?