<$BlogRSDUrl$>

2.4.07

Net-auktion!
1 stk. kæmpespole med Opal Animal - Papegøje udbydes til salg eller bytte!!
Der er 1350 gram garn på spolen nok til mange børnetrøjer!
Normal prisen er over 1000 kroner.
Kom med dit bud - enten her i kommentarfeltet eller pr. mail til markno@mail.tele.dk
Sidste nyt: Tak for alle de fantasifulde bytteforslag og kontantbud, der løber ind her.
Jeg føler, jeg er nødt til at sige, at kontantbud SKAL lægges under dette kommentarfelt.
Det er stadig OK at indsætte byttetilbud pr. mail.
Og der kommer virkeligt mange sjove forslag.
Ét af dem er en aften i byen med en ung flot fyr!:-)))
(Det er altså næsten for fristende, ikke sandt?)
Jeg tager stilling til, hvilket tilbud jeg vil tage imod i morgen middag kl. 12.00.
Du kan altså sagtens nå at være med!:-)
-o-
Auktionen er slut!!!
Spolen er solgt til Lone for 500,- kr.
Tusinde tak fordi I havde lyst til at lege med.
Det var rigtigt sjovt med alle de finurlige, festlige og ikke mindst meget flotte forslag, der er indløbet. Men der var ikke rigtigt noget, jeg stod og manglede af det.
Derfor valgte jeg pengene!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?